Výrobce zveřejnil první oficiální fotografie vnitřního prostoru automobilu
Mladoboleslavská automobilka tají nejrychlejší automobil modelové řady více než důkladně. První fotografie exteriéru nyní doplňuje další část mozaiky, tedy více méně detailní snímky prostoru uvnitř kabiny.
Dvojice snímků mapuje přední část interiéru vozu, konkrétně sedadla a palubní desku včetně volantu řidiče. Ten je téměř celý zhotoven z perforované kůže, mající optimální při řízení nutné vlastnosti dobrého a pevného kontaktu s tříramennou obručí. Při bližším pohledu rozpoznáme velmi světlé prošívání, dobře kontrastující s tmavým materiálem řídícího prvku.
Pozorní si povšimnou zřejmé napodobeniny karbonu ve střední části přístrojového panelu. Tento nešvar spraví nové provedení ovládacích pedálů či další méně výrazné detaily.
Nezbývá než připomenout datum oficiální představení, které je vedením již dříve avizováno na 10. července.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?