Volkswagen si u patentového úřadu zaregistroval vzhled plážové buginy Buggy Up, která byla před třemi roky jedním z konceptů představených při uvedení mikrovozu Up!
Volkswagen se při představení nového vozítka Up! blýskl také několika koncepty, které byly od mikrovozu odvozeny. Jedním z nich byla i plážová bugina, která vypadala ze všech konceptů nejméně reálně.
Přesto se zdá, že právě tato varianta by mohla být spatřit světlo světa v relativně brzké době. Podle zdrojů britského magazínu Autocar si totiž nechala automobilka tuto variantu zaregistrovat na patentovém úřadu. Protože tento úkon není zase natolik jednoduchý, aby ho automobilky prováděly jen tak nazdařbůh, může to něco znamenat.
Buginy byly zejména dříve velmi populární zejména ve slunné Kalifornii. Právě tam by mohla směřovat i tato varianta. Evropa by takovouto specialitku pravděpodobně nevyužila, byť i jih Francie si dříve podobných vozů docela užíval.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.