Společnost plánuje rozsáhlé investice. Přibudou frančízovy a bezobslužné stanice
Česká akciová společnost Unipetrol a.s. zveřejnila svou strategii pro období čtyř následujících let. Tisková zpráva udává jasné sdělení o rozsáhlých investicích v oblasti tzv. franšízových čerpacích stanic a bezobslužných stanic Express 24.
Hlavním cílem v maloobchodním prodeji má být posílení tržní pozice na 20% do roku 2017. Rozvoj a výstavba „franšízových“ stanic, tedy míst se stále stejnou skladbou prodejních poboček a tzv. bezobslužných stanic, fungujících permanentně v intervalu 24 hodin, provozovaných pod značkou BENZINA, má přinést do kasy potřebné finance pro projekty a zvýšit tak výtoč v rozmezí 31-35%.
Výstavba roku 2013 zahrnuje vznik čtyřech nových stanic Expess 24, následující rok vznik desítek dalších. Téměř polovina vzniklého zisku bude automaticky použita pro financování investičních projektů, zbylé miliardy společnost plánuje použít pro modernizaci stávajících jednotek.
Společnost Unipetrol patří mezi 10 největších českých firem dle tržeb. Dalšími jsou ku příkladu ŠKODA AUTO a.s., ČEZ a.s., RWE Transgas a.s. a další.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?