Společnost plánuje rozsáhlé investice. Přibudou frančízovy a bezobslužné stanice
Česká akciová společnost Unipetrol a.s. zveřejnila svou strategii pro období čtyř následujících let. Tisková zpráva udává jasné sdělení o rozsáhlých investicích v oblasti tzv. franšízových čerpacích stanic a bezobslužných stanic Express 24.
Hlavním cílem v maloobchodním prodeji má být posílení tržní pozice na 20% do roku 2017. Rozvoj a výstavba „franšízových“ stanic, tedy míst se stále stejnou skladbou prodejních poboček a tzv. bezobslužných stanic, fungujících permanentně v intervalu 24 hodin, provozovaných pod značkou BENZINA, má přinést do kasy potřebné finance pro projekty a zvýšit tak výtoč v rozmezí 31-35%.
Výstavba roku 2013 zahrnuje vznik čtyřech nových stanic Expess 24, následující rok vznik desítek dalších. Téměř polovina vzniklého zisku bude automaticky použita pro financování investičních projektů, zbylé miliardy společnost plánuje použít pro modernizaci stávajících jednotek.
Společnost Unipetrol patří mezi 10 největších českých firem dle tržeb. Dalšími jsou ku příkladu ŠKODA AUTO a.s., ČEZ a.s., RWE Transgas a.s. a další.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.