Volvo odpískalo svůj nejmenší model, hatchback C30. Poslední kus bude možné vyhrát v soutěži, avšak jen v Británii.
Volvo C30 přineslo do třídy prémiových hatchbacků chtěný čerstvý vítr spojený s inovativním designem. Vzhled inspirovaný staršími modely a konceptem SCC je dodnes nezaměnitelný. Dost možná ale i on byl jedním z hřebíčků do rakve.
Volvo C30 nyní, po sedmi letech od zahájení výroby, opouští výrobní linky nadobro. Prodalo se 210 tisíc vozů, což lze z hlediska určení považovat docela za úspěch. C30 se nikdy nemělo stát masovým vozem.
Volvo C30 milovali zejména v Anglii a právě pro Brity je připravena poslední cesta tohoto vozu. Poslední vyrobená cé-třicítka zamíří do Velké Británie a po cestě bude dávat čtyři nápovědy, které určí cíl cesty, kam vůz 15. června dojede. Úspěšní si zde budou moci zasoutěžit právě o poslední vyrobené Volvo C30 v úpravě Polestar.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?