Renault oznámil velkou investici do nového závodu, ve kterém bude vyráběna nová generace dvou SUV a Laguny. Tím nepřímo potvrdil i jejich příchod v příštím roce.
Investice ve výši 420 milionů euro (přes 10 miliard korun) by nás asi tolik nezaujala, neboť podobné zprávy chodí relativně často. Daná investice má umožnit montáž všech pěti vyráběných typů přímo na jedné lince, čímž bude možné velmi pružně měnit poměry výroby a reagovat tak na aktuální poptávku zákazníků.
Nová linka má být uvedena do provozu příští rok a mají se na ní začít vyrábět nové modely a to v pěti variantách. Půjde o sedan a kombík Laguna, Espace a Scénic v běžné verzi i verzi Grand.
Všechny tři tyto modely se tak představí v průběhu příštího roku a v témže roce se budou i vyrábět. Nějakého toho konceptu bychom se možná mohli dočkat již letos na podzim.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.