Čtenáři známého německého časopisu „Auto Zeitung“ volili v 5 kategoriích designově nejpovedenější modely vozů současnosti. Německá automobilka Mercedes-Benz kralovala ve třech z pěti kategorií a to v kompaktní třídě, kombi a za celkově nejlepší design.
Soutěže se zúčastnilo celkem 24 258 hlasujících. V prvně zmiňované kategorii uspěl Mercedes-Benz A-Class a ve zbylých dvou shodně Mercedes-Benz CLS Shooting Brake.Automobilka jménem předsedy představenstva Dr. Dietera Zetsche poděkovala za ocenění a přislíbila, že bude v poctivé práci a snaze vyrábět nejen vzhledově líbivé vozy pokračovat.
Mercedes-Benz A-Class je menší sportovní pětidveřový vůz typu Volvo V40. Tvarově velmi povedený kousek se vyznačuje propracovaností v každém detailu, jakoby němečtí návrháři trávili své volné chvilky pouze na tomto modelu. Vůz je nabízen s benzinovými i naftovými agregáty jako A250/A220 CDi. Oba motory jsou patřičně odlišné, většinu vašich požadavků však uspokojí bravurně.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?