ALfa Romeo sa rozhodla o podporu predaja svojich modelov aj vďaka tomu, že na nich ponúkne predĺženú záruku na 5 rokov. Akcia sa zatiaľ týka len britského trhu.
Talianska automobilka Alfa Romeo sa rozhodla podporiť predaje svojich modelov na britskom automobilovom trhu špecifickým spôsobom. Alfa Romeo chce prilákať nových zákazníkov aj vďaka novej, až 5-ročnej záruky na svoje produkty, aby vyvrátila fámy o nevalnej spoľahlivosti svojich produktov.
Záruka bude pokrývať náklady na diely, mazivá alebo prácu spojenú s bežnými prehliadkami vozidla. Záruka pochopiteľne nepokrýva komponenty podliehajúce bežnému opotrebeniu, ani opravu dodatočne namontovaných dielov.
Nová 5-ročná záruka sa bude týkať modelov MiTo a Giulieta, tá však bude v ponuke len do konca septembra. Neskôr bude možné predĺžiť bežnú 3-ročnú záruku o ďalšie dva roky za príplatok.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?