ALfa Romeo sa rozhodla o podporu predaja svojich modelov aj vďaka tomu, že na nich ponúkne predĺženú záruku na 5 rokov. Akcia sa zatiaľ týka len britského trhu.
Talianska automobilka Alfa Romeo sa rozhodla podporiť predaje svojich modelov na britskom automobilovom trhu špecifickým spôsobom. Alfa Romeo chce prilákať nových zákazníkov aj vďaka novej, až 5-ročnej záruky na svoje produkty, aby vyvrátila fámy o nevalnej spoľahlivosti svojich produktov.
Záruka bude pokrývať náklady na diely, mazivá alebo prácu spojenú s bežnými prehliadkami vozidla. Záruka pochopiteľne nepokrýva komponenty podliehajúce bežnému opotrebeniu, ani opravu dodatočne namontovaných dielov.
Nová 5-ročná záruka sa bude týkať modelov MiTo a Giulieta, tá však bude v ponuke len do konca septembra. Neskôr bude možné predĺžiť bežnú 3-ročnú záruku o ďalšie dva roky za príplatok.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.