Automobilky Toyota/Scion a Subaru zvolávajú svoje športové novinky do servisov, kvôli zle napísaným návodom na obsluhu.
Dvojica japonských automobiliek Toyota a Subaru, ktorá spolupracovala na vývoji športových kupé GT-86 a BRZ, vyhlásila zvolávaciu akciu na tieto novinky. Na severoamerickom trhu sa však Toyota GT-86 predáva ako Scion FR-S, ktorého sa akcia týka. Dôvodom nie je žiadna technická závada alebo podobné nedostatky, ale nesprávne napísaný návod na obsluhu vozidla.
Konkrétnym dôvodom je nesprávne popísaná funkcia čelného airbagu spolujazdca, automobilky preto počas zvolávacej akcie vymenia majiteľom návod na obsluhu, ktorý by už mal byť bez podobných chýb.
Tlačová chyba v návode na obsluhu vozidla sa dotkla 1600 modelov Subaru BRZ a 1156 modelov Scion FR-S.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?