Automobilky Toyota/Scion a Subaru zvolávajú svoje športové novinky do servisov, kvôli zle napísaným návodom na obsluhu.
Dvojica japonských automobiliek Toyota a Subaru, ktorá spolupracovala na vývoji športových kupé GT-86 a BRZ, vyhlásila zvolávaciu akciu na tieto novinky. Na severoamerickom trhu sa však Toyota GT-86 predáva ako Scion FR-S, ktorého sa akcia týka. Dôvodom nie je žiadna technická závada alebo podobné nedostatky, ale nesprávne napísaný návod na obsluhu vozidla.
Konkrétnym dôvodom je nesprávne popísaná funkcia čelného airbagu spolujazdca, automobilky preto počas zvolávacej akcie vymenia majiteľom návod na obsluhu, ktorý by už mal byť bez podobných chýb.
Tlačová chyba v návode na obsluhu vozidla sa dotkla 1600 modelov Subaru BRZ a 1156 modelov Scion FR-S.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.