Automobilky Toyota/Scion a Subaru zvolávajú svoje športové novinky do servisov, kvôli zle napísaným návodom na obsluhu.
Dvojica japonských automobiliek Toyota a Subaru, ktorá spolupracovala na vývoji športových kupé GT-86 a BRZ, vyhlásila zvolávaciu akciu na tieto novinky. Na severoamerickom trhu sa však Toyota GT-86 predáva ako Scion FR-S, ktorého sa akcia týka. Dôvodom nie je žiadna technická závada alebo podobné nedostatky, ale nesprávne napísaný návod na obsluhu vozidla.
Konkrétnym dôvodom je nesprávne popísaná funkcia čelného airbagu spolujazdca, automobilky preto počas zvolávacej akcie vymenia majiteľom návod na obsluhu, ktorý by už mal byť bez podobných chýb.
Tlačová chyba v návode na obsluhu vozidla sa dotkla 1600 modelov Subaru BRZ a 1156 modelov Scion FR-S.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.