Automobilky Toyota/Scion a Subaru zvolávajú svoje športové novinky do servisov, kvôli zle napísaným návodom na obsluhu.
Dvojica japonských automobiliek Toyota a Subaru, ktorá spolupracovala na vývoji športových kupé GT-86 a BRZ, vyhlásila zvolávaciu akciu na tieto novinky. Na severoamerickom trhu sa však Toyota GT-86 predáva ako Scion FR-S, ktorého sa akcia týka. Dôvodom nie je žiadna technická závada alebo podobné nedostatky, ale nesprávne napísaný návod na obsluhu vozidla.
Konkrétnym dôvodom je nesprávne popísaná funkcia čelného airbagu spolujazdca, automobilky preto počas zvolávacej akcie vymenia majiteľom návod na obsluhu, ktorý by už mal byť bez podobných chýb.
Tlačová chyba v návode na obsluhu vozidla sa dotkla 1600 modelov Subaru BRZ a 1156 modelov Scion FR-S.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?