Na tradičním setkání příznivců tuningu vozů koncernu Volkswagen, které se každoročně koná u rakouského jezera Wörthersee se představí dva koncepty, vycházejí z nejmenšího mladoboleslavského modelu Citigo.
Studie Citigo Rally, inspirována soutěžní verzí modelu Fabia, se od standardního modelu odlišuje výrazným bodykitem. Sportovnost vozu vytváří masivní přední nárazník, vytažené blatníky, které jsou vyplněny osmnáctipalcovými koly, a celek doplňuje velké střešní křídlo. Na střeše je dále patrný nasávací otvor a přes okna je viditelná ochranná klec.Druhá studie dostala jméno Citigo DJ. Ta je, jak naznačuje jméno vozu, zaměřena primárně na hudbu. Automobilka slibuje, že vůz obsahuje aparaturu, schopnou ozvučit párty pro několik tisíc lidí. Vůz by měl být k ozvučení akce opravdu použít přímo na tuningovém srazu.Pokud vás studie modelu Citigo zaujaly, nebo jste prostě příznivci tuningu, tak můžete navštívit 31. ročník výstavy, který probíhá od dnešního dne do neděle 19. května.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?