Na tradičním setkání příznivců tuningu vozů koncernu Volkswagen, které se každoročně koná u rakouského jezera Wörthersee se představí dva koncepty, vycházejí z nejmenšího mladoboleslavského modelu Citigo.
Studie Citigo Rally, inspirována soutěžní verzí modelu Fabia, se od standardního modelu odlišuje výrazným bodykitem. Sportovnost vozu vytváří masivní přední nárazník, vytažené blatníky, které jsou vyplněny osmnáctipalcovými koly, a celek doplňuje velké střešní křídlo. Na střeše je dále patrný nasávací otvor a přes okna je viditelná ochranná klec.Druhá studie dostala jméno Citigo DJ. Ta je, jak naznačuje jméno vozu, zaměřena primárně na hudbu. Automobilka slibuje, že vůz obsahuje aparaturu, schopnou ozvučit párty pro několik tisíc lidí. Vůz by měl být k ozvučení akce opravdu použít přímo na tuningovém srazu.Pokud vás studie modelu Citigo zaujaly, nebo jste prostě příznivci tuningu, tak můžete navštívit 31. ročník výstavy, který probíhá od dnešního dne do neděle 19. května.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.