Aston Martin vypouští na trh rozlučkovou edici svého sporťáku DBS. Nový je již v očekávání...
Aston Martin DBS se poamlu chystá do důchodu. Vyrábí se od roku 2007 a právě pět let je doba, po které vystřídal na výrobních linkách předhcozí model DB9.
Nový služební vůz pro Jamese Bonda je již jistě ve vývoji, ten současný se tak loučí. Jak jinak, než stylovou edicí, kterou automobilka pojmenovala Ultimate.
Jde o čistě stylingový model, žádné změny pod kapotou nenastaly. I nadále se tam tak nachází šestilitrový dvanáctiválec o výkonu 510 koní. Naopak vzhled podpoří trojice barev - černá a dva odstíny stříbrné. Uvnitř je obsidiánově černá kůže s prošíváním. Strop nabízí kvalitní alcantru, dekorativní kůže s kvalitním obšitím se pak nacházejí také na dalších částech interiéru.
Počet vyrobených exemplářů zatím není úplně jasný, mluví se však o stovce.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.