Tunerská dílna Prindiville se rozhodla, že fascinující otevřený supervůz Lamborghini Aventador J nenechá v jediném kusu, ale postaví jich dalších osm.
Lamborghini se rozhodlo, že počet vyrobených otevřených Aventadorů J již nenavýší a navždy tak mělo zůstat v jednom jediném exempláři, který byl vyroben jako prototyp na výstavu.
Opačného názoru jsou však tuneři z Prindiville. Tato dílna oznámila, že vyrobí dalších osm kousků tohoto supervozu tak, aby ve finále existovalo 9 Aventadorů J.
Nebyli by to praví tuneři, kdyby zároveň neoznámili také nějaká vylepšení. Vůz jako celek má být o mnoho lehčí díky užití karbonových dílů. Pokud by ani to nestačilo k dostatečně vylepšené projížďce, hodlá Prindiville navýšit výkon o dalších 105 koní - v 6,5litrovém dvanáctiválci tak bude šílet 805 koní.
I díky tomu by se měla akcelerace z klidu na stovku vylepšit na fascinujících 2,5 sekundy - o 0,4 sekundy lépe než u původního kupé.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?