Lamborghini vypustilo skicu nového SUV, které hodlá představit na autosalonu v Pekingu. Potvrzuje se tak mnoho spekulací.
Lamborghini už déle napůl veřejně uvažuje o tom, čím zaplní své výrobní linky. Rozhodování probíhá mezi SUV a sedanem. Poslední zprávy vypovídají o tom, že vyhrálo spíš SUV.
Nyní Lambo tyto spekulace v podstatě potvrzuje avízem nového konceptu pro Peking. Nemůže zobrazovat nic jiného, než právě nové SUV.
O konceptu prozatím nevíme nic. Média spekulují o jménu Urus, což je však jméno, o kterém se spekulovalo již před čtyřmi lety při představené nového sedanu Estoque.
Více se dozvíme nejpozději 23. dubna, kdy se automobil představí.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?