Fiat oficiálně představil nové malé MPV na reálné prezentaci italským novinářům. Při té příležitosti ukázal nejen interiér novinky, ale také zvětšenou verzi, u které se očekává jméno XL.
Fiat 500L se představil už před nějakou dobou, avšak bez interiéru. Ani při oficiálním představení v Ženevě nenechal Fiat do interiéru prakticky nahlédnout, ten tak byl téměř záhadou. Až dosud.
Interiér prostorného vozu je docela hravý a od malého Fiatu 500 se poměrně hodně liší, několik let rozdílu je zkrátka zdát a nejvíce podobností nalezneme při srovnání s novým Fiatem Panda. Interiér je barevný, hravý.
Centrem je displej navigačního a zábavního systému, který slouží i jako autorádio. Níže se nacházejí ovladače klimatizace. Jistě zaujme také vzhledově vydařený volant.
Fiat tvrdí, že by mělo jít o velmi prostorný vůz, který ve slušném komfortu uveze čtyři dospělé cestující.
Mimo to ale Fiat na novinářském představení udělal menší překvapení. Postaven zde totiž byl i model větší varianty, u které se očekává jméno Fiat 500XL. Půjde o natažený model 500L, který nabídne třetí řadu sedadel. Podobně to nyní dělá více automobilek, například Ford. Více o očekávané novince prozatím nevíme.
Fotografii naleznete na stránkách autoblog.it.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?