Fiat oficiálně představil nové malé MPV na reálné prezentaci italským novinářům. Při té příležitosti ukázal nejen interiér novinky, ale také zvětšenou verzi, u které se očekává jméno XL.
Fiat 500L se představil už před nějakou dobou, avšak bez interiéru. Ani při oficiálním představení v Ženevě nenechal Fiat do interiéru prakticky nahlédnout, ten tak byl téměř záhadou. Až dosud.
Interiér prostorného vozu je docela hravý a od malého Fiatu 500 se poměrně hodně liší, několik let rozdílu je zkrátka zdát a nejvíce podobností nalezneme při srovnání s novým Fiatem Panda. Interiér je barevný, hravý.
Centrem je displej navigačního a zábavního systému, který slouží i jako autorádio. Níže se nacházejí ovladače klimatizace. Jistě zaujme také vzhledově vydařený volant.
Fiat tvrdí, že by mělo jít o velmi prostorný vůz, který ve slušném komfortu uveze čtyři dospělé cestující.
Mimo to ale Fiat na novinářském představení udělal menší překvapení. Postaven zde totiž byl i model větší varianty, u které se očekává jméno Fiat 500XL. Půjde o natažený model 500L, který nabídne třetí řadu sedadel. Podobně to nyní dělá více automobilek, například Ford. Více o očekávané novince prozatím nevíme.
Fotografii naleznete na stránkách autoblog.it.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.