Koncern General Motors v nedávné době představil malé SUV sdílené mezi Opelem a Buickem. Nyní se přidá i třetí do party - Chevrolet.
Opel Mokka a Buick Encore, to jsou prozatím dva vozy, které sdílejí stejný základ malého SUV koncernu GM. Nyní se k nim docela určitě přidá i třetí model, tentokrát od Chevroletu.
Jeho jméno prozatím neznáme, avšak jeho budoucnost je téměř jistá, neboť se již objevil na patentových snímcích.
O Opelu Mokka již víme prakticky vše, tedy že dostane pro evropský trh tři motorizace, benzíny o výkonech 115 a 140 koní a k tomu 130koňový diesel. Více se dočtete v našem starším článku.
Datum představení prozatím neznáme, premiéra však již musí být na spadnutí.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?