Menší sedan automobilky Chrysler, s označením 200 (dříve známý jako Sebring), není v Evropě příliš známý. Mnohem větší popularity zde získal model 300C, který je v Evropě prodáván pod značkou Lancia jako nástupce sedanu Thema.
Pokud se na současný model 200 podíváte podrobněji, tak brzy zjistíte, že se nejedná o nový model, jako spíš o důkladnější facelift předchozího Sebringu. To není až tak překvapivé, když vezmeme v úvahu, že model 200 poslední generace byl tvořen jako „záplata“, do doby něž bude Chrysler schopný postavit vůz na CUSW platformě, která byla vyvinuta ve spolupráci s automobilkou Fiat. Na stejné platformě již stojí model Dodge Dart.
Víme, že nástupce modelu 200 se na trh dostane pravděpodobně v roce 2013, co však nevíme je jeho vzhled. Na ten se nyní zaměřil student Lawrence Technological University, Colin Bonathan. Jeho představu o designu nového vozu si můžete prohlédnout na přiložených skicách.
Design vozu je moderní a snad jedinou jeho vadou je přílišná podobnost zadních partií s Jaguarem XF (na druhou stranu XF je designově velice povedený vůz, takže inspirace právě tímto vozem dvoustovce rozhodně neuškodila).
Grafické kreace nezávislých designerů sice často nemají s výsledným vozem příliš společného, ale jsou příjemným zpestřením v době čekání na nový model.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.