Infiniti na autosalonu v Ženevě představí nový koncept sporťáku, kterému říká Emerg-E. Po již několika upoutávkách tu nyní máme snímky.
Snímky zatím utekly neoficiální cestou, tedy bez informací. Nicméně z dřívějších zpráv již víme, že půjde elektromobil s malým motorem, který bude sloužit k navýšení dojezdu. Vůz by tak měl být ve městě naprosto bez emisí a ty by měl vypouštět až na meziměstských trasách. Pod kapotou by se měl nacházet malý motor 1,2 - pravděpodobně stejný, jaký se nachází v malé Micře 1,2 DIG-S, kde i díky kompresoru dává příjemných 98 koní.
Elektrická soustava má být založena na té, která se nachází v modelu Leaf. Lze ale očekávat pro účely sportovního vozu posílení. Vzhled je dán rozložením, kdy se spalovací motor nachází za kabinou se dvěma pasažéry.
Další informace přineseme po představení na autosalonu v Ženevě již za týden.
Tip: Podívejte se také na náš Velký přehled ženevských novinek!
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?