Infiniti na autosalonu v Ženevě představí nový koncept sporťáku, kterému říká Emerg-E. Po již několika upoutávkách tu nyní máme snímky.
Snímky zatím utekly neoficiální cestou, tedy bez informací. Nicméně z dřívějších zpráv již víme, že půjde elektromobil s malým motorem, který bude sloužit k navýšení dojezdu. Vůz by tak měl být ve městě naprosto bez emisí a ty by měl vypouštět až na meziměstských trasách. Pod kapotou by se měl nacházet malý motor 1,2 - pravděpodobně stejný, jaký se nachází v malé Micře 1,2 DIG-S, kde i díky kompresoru dává příjemných 98 koní.
Elektrická soustava má být založena na té, která se nachází v modelu Leaf. Lze ale očekávat pro účely sportovního vozu posílení. Vzhled je dán rozložením, kdy se spalovací motor nachází za kabinou se dvěma pasažéry.
Další informace přineseme po představení na autosalonu v Ženevě již za týden.
Tip: Podívejte se také na náš Velký přehled ženevských novinek!
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.