Infiniti unikla sada snímků konceptu Emerg-E, který se má představit v Ženevě.
Luxusní odnož Nissanu, Infiniti, představí na březnovém autosalonu v Ženevě koncept Emerg-E. Náznaky trousí již delší dobu, nicméně nyní se nám dostaly do rukou snímky z patentové kanceláře, které zobrazují celý vůz v plné kráse.
Patrné jsou rysy poměrně ortodoxního sporťáku, které ale již o něco méně, alespoň z dnešního pohledu, korespondují s použitou technikou. Pod kapotou totiž najdeme elektromotory. Jejich kapacita by měla být navyšována malým spalovacím motorem.
Oficiální představení včetně všech technických detailů čekáme šestého března.
Tip: Podívejte se také na náš Velký přehled ženevských novinek!
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?