Dodge Dart docela ostře vypadá, ale ve skutečnosti jde o docela obyčejné auto. To by se ale mohlo změnit s příchodem verze SRT4.
Podobně jako model Caliber předtím, i Dart dostane řádně ostrou verzi. A zatímco Caliber SRT4 měl pod kapotou přeplňovanou 2,4 o výkonu 285 koní, Dart by měl dostat menší motor, pravděpodobně 1,8 nebo dvoulitr, avšak díky přeplňování má být jeho výkon vyšponován až na hrozivých 300 koní.
Zatím není jasné, zda tento výkon poputuje jen na přední nápravu, či zda se přidá i pohon všech kol. 305 koní dokáže na přední nápravu posílat například Ford Focus RS - a jde to díky výtečně naladěnému podvozku. Svede Dodge totéž?
Samozřejmostí bude úprava podvozku, pod kapotu by se měla podívat také dvouspojková převodovka se šesti stupni.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.