Dodge Dart docela ostře vypadá, ale ve skutečnosti jde o docela obyčejné auto. To by se ale mohlo změnit s příchodem verze SRT4.
Podobně jako model Caliber předtím, i Dart dostane řádně ostrou verzi. A zatímco Caliber SRT4 měl pod kapotou přeplňovanou 2,4 o výkonu 285 koní, Dart by měl dostat menší motor, pravděpodobně 1,8 nebo dvoulitr, avšak díky přeplňování má být jeho výkon vyšponován až na hrozivých 300 koní.
Zatím není jasné, zda tento výkon poputuje jen na přední nápravu, či zda se přidá i pohon všech kol. 305 koní dokáže na přední nápravu posílat například Ford Focus RS - a jde to díky výtečně naladěnému podvozku. Svede Dodge totéž?
Samozřejmostí bude úprava podvozku, pod kapotu by se měla podívat také dvouspojková převodovka se šesti stupni.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.