Škoda představila očekávanou nejlevnější variantu modelu Citigo. Osekaná výbava Active má bodovat jako cenový tahák.
Nejlevnější a zároveň nejmenší model Škody, Citigo, se dosud prodával jen ve dvou vyšších výbavách, nyní však na trh přichází i nejlevnější varianta Active. Ta by pro českého zákazníka vyhledávajícího zejména nízkou cenu mohla představovat zajímavé lákadlo.
Nejlevnější varianta však přináší jen nutné minimum výbavy. Najdeme zde tak čtveřici airbagů, přičemž boční dovedou ochránit také hlavu pasažérů. Mimo samozřejmých věcí jako je ABS, posilovač řízení či úchyty Isofix zde však již prakticky nenalezneme nic. Většina výbavy je jen za příplatek.
Také na bezpečnostní systém ESP bude nutné připlatit si šest tisíc. Škodě se totiž podařilo homologovat vůz ještě před platností nových regulací, které nařizují povinné osazení systémem ESP do všech nových vozů.
Základem je přirozeně základní motor, litr o výkonu 60 koní. Výkonnější 75koňová varianta je k dispozici za desetitisícový příplatek.
Vyšší výbavou je Ambition, která za slušných 15 tisíc korun přináší výrazně více, mimo zmíněného systému ESP například také centrální zamykání s dálkovým ovládáním, elektrické stahování oken či výškově stavitelné sedadlo řidiče.
Prvky jako autorádio, mlhovky a klimatizace přináší až vrcholná výbava Elegance - za dalších 15 tisíc.
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.