Škoda představila očekávanou nejlevnější variantu modelu Citigo. Osekaná výbava Active má bodovat jako cenový tahák.
Nejlevnější a zároveň nejmenší model Škody, Citigo, se dosud prodával jen ve dvou vyšších výbavách, nyní však na trh přichází i nejlevnější varianta Active. Ta by pro českého zákazníka vyhledávajícího zejména nízkou cenu mohla představovat zajímavé lákadlo.
Nejlevnější varianta však přináší jen nutné minimum výbavy. Najdeme zde tak čtveřici airbagů, přičemž boční dovedou ochránit také hlavu pasažérů. Mimo samozřejmých věcí jako je ABS, posilovač řízení či úchyty Isofix zde však již prakticky nenalezneme nic. Většina výbavy je jen za příplatek.
Také na bezpečnostní systém ESP bude nutné připlatit si šest tisíc. Škodě se totiž podařilo homologovat vůz ještě před platností nových regulací, které nařizují povinné osazení systémem ESP do všech nových vozů.
Základem je přirozeně základní motor, litr o výkonu 60 koní. Výkonnější 75koňová varianta je k dispozici za desetitisícový příplatek.
Vyšší výbavou je Ambition, která za slušných 15 tisíc korun přináší výrazně více, mimo zmíněného systému ESP například také centrální zamykání s dálkovým ovládáním, elektrické stahování oken či výškově stavitelné sedadlo řidiče.
Prvky jako autorádio, mlhovky a klimatizace přináší až vrcholná výbava Elegance - za dalších 15 tisíc.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.