Koncernu Volkswagen se nevyhnula svolávací akce, která by se měla týkat hned 300 tisíc vozidel vybavených některými motory 2,0 TDI vyrobenými mezi roky 2009 a 2011. Postiženy jsou i motory ve škodovkách.
Podle německého magazínu Autobild se nevyhne svolávací akce majitelům 299 tisíc vozů od koncernu Volkswagen, kteří vozí pod kapotou motory 2,0 TDI vyrobené mezi roky 2009 a 2011.
Vadná součástka v motoru umožňuje potenciální únik paliva, její výměna v servisu by však měla být poměrně rychlá. Problém způsobuje vadná série dodávek od subdodavatele.
Volkswagen neví o tom, že by tato součástka způsobila nějaký požár vozidla, svolávací akce je vyhlášena z preventivních důvodů.
Problém se týká zejména samotného Volkswagenu, avšak problémové motory byly namontovány i do několika tisíc Octavií, Yetiů a Superbů, celkově jde o 12 755 vozů po celém světě. Problém nastává i u vozů Audi A3 a Seat Altea.
Majitelé vadných vozů budou kontaktováni a vyzváni k dostavení se do servisu.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.