BMW oficiálně vyhlásilo, že menší sourozenec crossoveru X6 bude. Bude se vyrábět za oceánem.
Nový model bude logicky stát pod velkým crossoverem X6, oproti němuž nabídne kompaktnější rozměry a nižší cenu.
Podobně jako model X6 je založen na SUV X5, i menší X4 bude založeno na SUV X3. Podle vyjádření manažerů by měla být délka novinky 465 cm, tedy téměř přesně jako X3.
Pro výrobu novinky bude rozšířena továrna Spartanburgu v Jižní Karolině, kam bude BMW investovat v příštích třech letech přes 900 milionů dolarů.
Datum zahájení výroby prozatím oznámeno nebylo.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?