Použité předměty mohou nezřídkakdy ukrývat různé relikty minulosti. Smůlu však měl jeden kupující, který ve svém voze našel poměrně slušné množství drog.
Americké noviny Mercury News přinášejí zprávu o Charlesi Prestonovi, který si zakoupil ojetý vůz z autopůjčovny Hertz.
Populární MPV Chrysler Town and Country (u nás známý spíše jako Voyager) zakoupil za 14 tisíc dolarů, avšak uvnitř se ukrýval náklad mnohem vyšší hodnoty.
Nový majitel na to přišel až po více než roce. To nechal v místním autoservisu vyměnit brzdy na voze a mechanik mu nabídl, že se podívá také na to, proč stahovací okénko nezajíždí tak hluboko jak by mělo.
Důvod je čtenáři asi již jasný, ve výplni dveří se nacházel balíček zabalený do igelitu, ve kterém nebylo nic jiného než kokain v hodnotě kolem půl milionu dolarů.
Celá věc se nakonec vyřešila výměnou vůz za jiný, tentokrát již snad čistý. Nicméně ukazuje to, že ve starém voze je opravdu možné narazit prakticky na cokoliv.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?