Supersport SSC Tuatara jsme již zvnějšku viděli, nyní ale přišel čas na odhalení interiéru vozu. Tomu by měla dominovat moderní technologie.
V interiéru Tuatary okamžitě zaujme zejména velký displej před řidičem, na kterém se ukazuje rychlost a počet otáček motoru. Tento prvek se jistě stane mezi řidiči poměrně kontroverzním, protože pohled na ciferník jistě vyžaduje menší soustředění než čtení čtyřciferné hodnoty.
Obě číslice se zobrazují na skleněném panelu před řidičem, který je jinak průhledný. Vedle se pak nachází ještě menší displej ukazující zařazený převod. Zajímavé řešení bude v reálu pravděpodobně působit velice futuristicky.
Interiéru jinak dominuje displej umístěný mezi řidičem a spolujezdcem, na kterém bude tradičně ovládáno rádio, navigace či klimatizace. Pro usnadnění ovládání jsou po bocích a pod displejem některá tlačítka.
Jsme velmi zvědaví, jak bude řešení vypadat na reálných snímcích.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.