Supersport SSC Tuatara jsme již zvnějšku viděli, nyní ale přišel čas na odhalení interiéru vozu. Tomu by měla dominovat moderní technologie.
V interiéru Tuatary okamžitě zaujme zejména velký displej před řidičem, na kterém se ukazuje rychlost a počet otáček motoru. Tento prvek se jistě stane mezi řidiči poměrně kontroverzním, protože pohled na ciferník jistě vyžaduje menší soustředění než čtení čtyřciferné hodnoty.
Obě číslice se zobrazují na skleněném panelu před řidičem, který je jinak průhledný. Vedle se pak nachází ještě menší displej ukazující zařazený převod. Zajímavé řešení bude v reálu pravděpodobně působit velice futuristicky.
Interiéru jinak dominuje displej umístěný mezi řidičem a spolujezdcem, na kterém bude tradičně ovládáno rádio, navigace či klimatizace. Pro usnadnění ovládání jsou po bocích a pod displejem některá tlačítka.
Jsme velmi zvědaví, jak bude řešení vypadat na reálných snímcích.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?