Supersport SSC Tuatara jsme již zvnějšku viděli, nyní ale přišel čas na odhalení interiéru vozu. Tomu by měla dominovat moderní technologie.
V interiéru Tuatary okamžitě zaujme zejména velký displej před řidičem, na kterém se ukazuje rychlost a počet otáček motoru. Tento prvek se jistě stane mezi řidiči poměrně kontroverzním, protože pohled na ciferník jistě vyžaduje menší soustředění než čtení čtyřciferné hodnoty.
Obě číslice se zobrazují na skleněném panelu před řidičem, který je jinak průhledný. Vedle se pak nachází ještě menší displej ukazující zařazený převod. Zajímavé řešení bude v reálu pravděpodobně působit velice futuristicky.
Interiéru jinak dominuje displej umístěný mezi řidičem a spolujezdcem, na kterém bude tradičně ovládáno rádio, navigace či klimatizace. Pro usnadnění ovládání jsou po bocích a pod displejem některá tlačítka.
Jsme velmi zvědaví, jak bude řešení vypadat na reálných snímcích.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.