Peugeot sa rozhodol stiahnuť model 4007 z predaja, a to vďaka slebšiemu odbytu. Nahradí ho nedávno predstavená novinka s označením 4008.
Francúzska automobilka Peugeot sa rozhodla, že zákazníkom nebude ponúkať dvojicu SUV zároveň. Starší a väčší model 4007, ktorý je sesterským modelom Mitsubishi Outlander a Citroenu C-Crosser vyradí z ponuky. Jeho ideovým nástupcom sa stane nedávno predstavená novinka s označením 4008.
Predaje Peugeotu 4007 neboli také, ako predstavitelia Peugeotu očakávali. Napriek výbornej technike pohonu 4x4 a schopným motorom pod kapotou boli jeho predaje vlažné, a tak automobilka vkladá všetky nádeje do novinky 4008. Peugeot 4008 je dielom spolupráce s automobilkou Mitsubishi a Citroen, tak, ako tomu bolo u ideového predchodcu. Oproti obom súrodencom však ponúka odlišný dizajn prednej a zadnej časti, podobu interiéru zatiaľ nepoznáme.
Pod kapotou modelu 4008 sa ocitne jeden naftový (1,6 HDi, 82 kW) a dvojica benzínových motorov (1,6, 85 kW a 2,0, 113 kW). Podrobnejší popis novinky nájdete v tomto článku.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?