Peugeot sa rozhodol stiahnuť model 4007 z predaja, a to vďaka slebšiemu odbytu. Nahradí ho nedávno predstavená novinka s označením 4008.
Francúzska automobilka Peugeot sa rozhodla, že zákazníkom nebude ponúkať dvojicu SUV zároveň. Starší a väčší model 4007, ktorý je sesterským modelom Mitsubishi Outlander a Citroenu C-Crosser vyradí z ponuky. Jeho ideovým nástupcom sa stane nedávno predstavená novinka s označením 4008.
Predaje Peugeotu 4007 neboli také, ako predstavitelia Peugeotu očakávali. Napriek výbornej technike pohonu 4x4 a schopným motorom pod kapotou boli jeho predaje vlažné, a tak automobilka vkladá všetky nádeje do novinky 4008. Peugeot 4008 je dielom spolupráce s automobilkou Mitsubishi a Citroen, tak, ako tomu bolo u ideového predchodcu. Oproti obom súrodencom však ponúka odlišný dizajn prednej a zadnej časti, podobu interiéru zatiaľ nepoznáme.
Pod kapotou modelu 4008 sa ocitne jeden naftový (1,6 HDi, 82 kW) a dvojica benzínových motorov (1,6, 85 kW a 2,0, 113 kW). Podrobnejší popis novinky nájdete v tomto článku.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.