Hlad kupujících po silnějších a silnějších vozech jako kdyby nebral konce. Mohli bychom se tak dočkat i zajímavých kousků, například odlehčeného Audi TT RS.
Obezitu současných vozů na našich stránkách kritizujeme rádi a často. A proto také ještě raději píšeme o automobilkách, které se s tím rozhodly něco udělat a připravují lehčí verze svých vozů.
Zdá se, že na jednom takovém projektu pracuje i Audi. Menší sporťák TT ve své nejsilnější variantě RS již nyní skrývá pod kapotou pětiválcový turbomotor 2,5 litru o výkonu velmi slušných 360 koní.
Pokud se potvrdí zvěsti kolující autosvětem, mohl by výkon motoru narůst o dalších 25 koní. Ale co více, jeho hmotnost by mohla klesnout ze současných 1525 kilo o nějakých 75 kilogramů. A to se počítá.
Kdy a zda se takový vůz objeví, to je zatím neznámou.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.