Hlad kupujících po silnějších a silnějších vozech jako kdyby nebral konce. Mohli bychom se tak dočkat i zajímavých kousků, například odlehčeného Audi TT RS.
Obezitu současných vozů na našich stránkách kritizujeme rádi a často. A proto také ještě raději píšeme o automobilkách, které se s tím rozhodly něco udělat a připravují lehčí verze svých vozů.
Zdá se, že na jednom takovém projektu pracuje i Audi. Menší sporťák TT ve své nejsilnější variantě RS již nyní skrývá pod kapotou pětiválcový turbomotor 2,5 litru o výkonu velmi slušných 360 koní.
Pokud se potvrdí zvěsti kolující autosvětem, mohl by výkon motoru narůst o dalších 25 koní. Ale co více, jeho hmotnost by mohla klesnout ze současných 1525 kilo o nějakých 75 kilogramů. A to se počítá.
Kdy a zda se takový vůz objeví, to je zatím neznámou.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?