Opel Astra GTC ponúkne aj v novej generácii panoramatické čelné sklo.
Opel za príplatok ponúkne aj v novej generácii trojdverovej Astry GTC možnosť zvoliť si panoramatické čelné sklo, ktoré zasahuje hlboko do strechy. Posádka si tak bude môcť vychutnávať nerušený výhľad do okolia, panoramatické čelné sklo zároveň zabezpečí presvetlenie interiéru, ktoré príde v prípade vyššieho pontónu karosérie určite vhod.
Opel predstavil novú Astru GTC na nedávnom autosalóne vo Frankfurte. Oproti svojej 5-dverovej sestre sa odlišuje niekoľkými detailmi, z ktorých je pochopiteľne najvýraznejší absentujúci druhý pár zadných dverí. Zmenená je aj predná časť s novou maskou a nárazníkom, taktiež sa zmenili predné aj koncové svetlomety. Zadná časť je strihnutá športovo, celok vyzerá mimoriadne vyvážene a dravo.
Panoramatické čelné sklo sa po prvý krát v ponuke automobilky Opel objavilo práve v predchádzajúcej Astre GTC v roku 2004. Pozitívny ohlas u zákazníkov priniesol rozhodnutie automobilky ponúkať tento prvok výbavy aj v novej generácii. Príplatok za panoramatické sklo sa na nemeckom trhu vyšplhá na hodnotu 1200 Euro.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.