Také máte ve chvíli, kdy spatříte policejní radar, tendenci raději přišlápnout brzdu, aby se náhodou neukázala hodnota o něco vyšší?
Švýcarsko je proslulé obrovským množstvím rychlostních kamer, které sledují řidiče doslova na každém rohu. Přímo proslulé se staly nenápadné radary namontované do svodidel či do boků zaparkovaných vozidel.
Jeden motocyklista z Bernu nicméně na předepsanou rychlost nedbal a na úseku s maximální povolenou rychlostí 80 km/h jel o třicet kilometrů v hodně rychleji. Když si všiml policejní kontroly, okamžitě sáhl po brzdě, ovšem...
...přední kolo jeho jednostopého stroje se smýklo a radar motorkáře vyfotil přímo v pádu z rychlého stroje. Na pokutu tak má, mimo podřené motorky, alespoň kuriozní památku.
Foto: Asphalt and Rubber
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?