Ford pro nový modelový rok lehce upravil svůj nejprodávanější model, pick-up F-150 FX. Díky větší nádrži má skvělý dojezd 1210 km.
Pro naše poměry obří nádrž na 140 litrů umožnila velkému stroji dojezd 1210 km, který jinak přísluší spíše superúsporným modelům. Tím však tento drobeček rozhodně není.
Populární pick-up, který tvoří špičku žebříčku prodaných vozů v USA, má pod kapotou rozměrný pětilitrový osmiválec se spotřebou přes deset litrů na 100 kilometrů - a to i po jejím snížení. Síla motoru je přenášena na obě nápravy, k dispozici je i zámek diferenciálů. Ano, s tímto se do terénu smí.
Inovace pro letošní rok přinesly kromě prodloužení dojezdu také některé designové úpravy, více chromu, černé doplňky a mnohé další inovace, avšak stále jen designové, nikoliv funkční.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.