Značky pro propagaci svých vozů udělají ledacos zdá se, že poměrně vděčné jsou modely z lega v životní velikosti.
Podobně jako dříve Volvo XC90, i nyní Ford Explorer existuje v životní velikosti v modelu složeném z lega.
Pro výrobu takovéhoto zvášního modelu bylo nutné sehnat 380 tisíc kostiček z lega, na jejichž sestavení pracovalo 22 lidí po dobu 2500 hodin. Kostičky váží 1,2 tuny a musí je navíc podpírat hliníková konstrukce, která k váze přidá dalších 360 kg. Hmotnostně tak model není od reality nikterak daleko.
Model bude zaparkován v Legolandu na Floridě.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?