Ferrari otevře pro své americké zákazníky zimní dráhu, na které si budou moci dosytosti vyzkoušet vlastnosti nového modelu FF na sněhu.
Ve státě Colorado a městě Aspen se otevře zimní dráha, na které bude možné zdokonalit si své řidičské umění na sněhu a ledu.
Pro zájemce bude připravena osmice vozů Ferrari FF, které se na tyto podmínky díky svému pohonu všech kol vyloženě hodí.
Kurz není samozřejmě určen pro každého. Aby bylo možné se jej zúčastnit, je nutné složit poplatek 11 300 dolarů (tedy asi 210 tisíc korun) za celý třídenní program. Podmínkou jeho absolvování je také vlastnictví některého vozu se vzpínajícím se koněm na kapotě.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.