Patentový úřad se stal místem úniku fotografií připravovaného vrcholného kabrioletu Audi. Nejostřejší verze RS5 přijde.
Písmena RS u Audi tradičně značí nejostřejší sériovou variantu této značky. U kupé řady 5 již verzi RS známe, ovšem patentový úřad ukázal, že je tato novinka v přípravě i pro kabriolet.
U kupé se pod kapotou nachází atmosféricky plněný osmiválec, jehož objem je 4,2 litru. Na tomto, ani na jeho výkonu 450 koní není při přerodu k otevřené variantě nic měnit.
Kupé zvládá zrychlit z klidu na stovku za 4,6 sekundy, otevřené verze bývají tradičně o chloupek pomalejší kvůli dodatečným výztuhám nahrazujícím střechu.
K datu uvedení na trh nemáme zatím žádné informace.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?