Pod velkým víkem zavazadlového prostoru praktického kombíku (d / š / v: 4 562 / 1 725 / 1 459 mm) uložíte 400 až 1 410 litrů nákladu. Kromě zadních sedadel dělených v poměru 60:40 nabízí Nubira ve standardu střešní nosiče v barvě hliníku, dodatečnou 12V zásuvku v zavazadlovém prostoru a vice než 25 praktických odkládacích prostor v interiéru.
Osvěžující design nové Nubiry Wagon vychází z tvarů sedanu navrženého Pininfarinou a byl vyvinut v novém designovém centru GM Daewoo v Bupyungu. Chromovaná mřížka chladiče a velké světlomety s čirou optikou dávají autu zvlášť atraktivní tvář, zatímco zadní světla jsou uspořádána vertikálně a zajišťují tak velmi širokou nákladovou plochu. Co se týká interiéru, nechala se Nubira Wagon inspirovat sportovním vozem Lacetti a chlubí se například stejnými hliníkovými výdechy ventilace.
Nubira Wagon se bude nabízet se dvěmi benzínovými šestnáctiventilovými čtyřválci. Motor 1,6l má výkon 80 kW/109 k a maximální rychlost činí 179 km/h. Výkon motoru 1,8 je samozřejmě ještě větší – 90 kW/122k a maximální rychlost vzroste až na 183 km/h. Výkonnější motor se bude dodávat také s moderní čtyřrychlostní automatickou převodovkou ZF.
"V průběhu posledních dvanácti měsíců jsme představili tři nové modely v nejdůležitějším segmentu automobilů na Evropském trhu – v segmentu kompaktních vozů, " řekl Erhard L. (Hardy) Spranger, výkonný ředitel GM Daewoo Europe. "Přestože jsou všechny tři vozy založené na stejné architektuře – nové podvozkové platformě J200, pokrývají Nubira, Lacetti a Nubira Wagon velmi rozdílné skupiny kupujících v této kategorii. Velmi dobré jsou také perspektivy růstu. Naším cílem je prodat v Evropě asi 50 000 vozů Nubira a Lacetti v průběhu roku 2005, což bude první rok, ve kterém budou souběžně vyráběny všechny tři modely. "
Cena v základní výbavě SE s motorem 1,6 l (80 kW) pro český trh byla stanovena na cca 400 000,- Kč. Ani v nejvyšší výbavě CDX by cena neměla příliš přesáhnout hranici 500 000,- Kč
Zdroj: Autocentrum Hulváky