Objevují se spekulace, že Lamborghini se chystá vyjet s vozem jež by překonal bájnou hranici 400 km/h.
V poslední době byly spatřeny prototypy (snímky ZDE) této údajně připravované novinky. Mohlo by se jednat o silnější variantu typu Aventador. Ten s motorem o výkonu 690 koní dokáže atakovat maximálku 350 km/h.
Lamborghini se tak hodlá vyrovnat Bugatti Veyron jež v roce 2005 dosáhl rychlosti 407,5 km/h. Žádně technické specifikace nejsou známé, jak víme Veyron pro dosažené výkony potřeboval stádo 1001 koňských sil při pohotovostní hmotnosti 1888 kg. Z toho lze vyvodit, že výkon připravovaného Lamborghini by se taktéž mohl pohybovat někde pod hranici tisícovky koní. Aventador LP700-4 váží jen 1575 kg takže lze předpokládat, že by mu k dosažení 400 km/h postačil slabší motor než u těžšího Veyronu.
Jedná se jen o spekulace, ale řadu obdivovatelů vozů Lamborghini by Aventador ve verzi pádící čtyřsetkilometrovou rychlostí jistě potěšil.
zdroj: worlcarfans.com
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.