Tato překvapivá informace by se měla stát realitou na autosalonu ve Frankfurtu. Bude se jednat o koncept který by se měl do roku 2015 dostat do sériové produkce.
Informaci přinesl server whatcar.com. Tato skutečnost vzešla z rozhovoru který poskytl tomuto magazínu šéf automobilky Hank Lee. Důvodem pro plánování velkého kupé pro značku Kia je jednoznačně zlepšení image firmy. Příští rok je v plánu vstup velkého sedanu pod označením K9 na americký trh, právě z něj by mělo vycházet připravované osmiválcové kupé. Sedan K9 bude využívat techniku sesterského modelu Hyundai Genesis.
Zmíněný koncept kupé bude osazen motorem V8 a poháněna by měla být kola zadní nápravy. Dárcem jednotky by se měl stát zmíněný Genesis, ten používá motory specifikace V8 označované Tau. Podle zákulisních informací bude použitý motor generovat výkon asi 400 koní. Designově by mohl koncept navázat na studii Kee z roku 2007 (na snímku).
Že to Kia myslí se zlepšením image vážně potvrzuje i vývoj lehkého, zábavného sportovního roadsteru který bude konkurentem Mazdy MX-5. Ten by se měl zrodit na podvozkové plošině příští genereace modelu Ceed.
zdroj: whatcar.com
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.