Lamborghini je odhodláno vyrábět novou modelovou řadu. Vzniknout má jako oslava 50 let automobilky, ale jaká to bude?
Koncept sedanu Estoque jsme již viděli. Pro sériovou produkci vypadá velmi nadějně, ale samo Lamborghini stále zvažuje výrobu crossoveru. Alespoň symbolicky by tak navázalo na výrobu klasického off roadu LM002, vzácného "Rambo Lambo," jehož specializovaný základ se v 70. letech neúspěšně utkal s budoucím Hummerem o místo v americké armádě.
Samozřejmě je, že vyráběný crossover by v žádném případě nebyl natolik extrémní jako LM002. Mělo by jít o vůz pro denní použití, podobně jako v případě výroby modelu Estoque.
Vůz má vyjet v roce 2014. Půjde o padesáté výročí založení slavné značky a to se musí oslavit hned novým modelem. O něco jasněji bychom mohli mít třeba u na podzim. Spekuluje se, že to by mohla automobilka představit koncept crossoveru, aby mohla porovnat zájem veřejnosti mezi Estoque a vozem s pohonem všech kol.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?