Úřady v americkém státě Florida zveřejnily sadu fotek, které ukazují, jakým způsobem se motoristé snaží vyhnout nepopulárnímu placení mýta.
Mýto se v tomto americkém státě vybírá s pomocí snímkování státní registrační značky. Proč tedy neudělat značku nečitelnou?
Vybrané nejlepší snímky z těch, které zveřejnily úřady, ukazují, jak se někteří řidiči snaží denně obcházet nařízení. Občas i docela kuriozním způsobem.
Lidé jsou velice vynalézaví. Některé značka jsou například pokryté speciální vrstvou, která působí jako odrazka, vzhledem k tomu, že kamera využívá infračervený blesk, světlo se odrazí zpět do kamery a značka je nečitelná.
Podobně promyšlené je malé mřížkování na značce. To je ze země prakticky neviditelné, kameře umístěná na stožáru však zakryje obsah značky. Populární je také přepisování podobných písmen ve značce.
Netřeba připomínat, že podobné kousky jsou nelegální jak v USA, tak i u nás.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?