Americký úřad EPA (úřad pro ochranu životního prostředí) na svých stránkách omylem potvrdil příchod otevřeného Aventadoru.
Úřadu se to podařilo při testování spotřeby vozu. Dostal předprodukční exemplář k otestování ekologických parametrů, které obratem zveřejnil na svých stránkách.
Na stránkách je mnoho dalších údajů mimo fotek. Známe tak především spotřebu, která činí 13 MPG (18 l/100 km) v americkém kombinovaném režimu. Spotřeba ve městě je 11 MPG (21 l/100 km)
Pozn.: spotřeba v USA je uváděna v počtu mil, které vůz ujede na jeden galon paliva - MPG. Čím vyšší je tedy hodnota, tím nižší spotřeba je.
EPA mimo údajů o spotřebě uvádí i základní údaje o voze, je tedy jasné, že Roadster dostane stejný 6,5litrový dvanáctiválec, jako má uzavřená verze. Ostatně, nic jiného se ani neočekávalo.
Kdy se dočkáme oficiálního představení takto nepředstaveného vozu, zatím není jasné.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?