Americký úřad EPA (úřad pro ochranu životního prostředí) na svých stránkách omylem potvrdil příchod otevřeného Aventadoru.
Úřadu se to podařilo při testování spotřeby vozu. Dostal předprodukční exemplář k otestování ekologických parametrů, které obratem zveřejnil na svých stránkách.
Na stránkách je mnoho dalších údajů mimo fotek. Známe tak především spotřebu, která činí 13 MPG (18 l/100 km) v americkém kombinovaném režimu. Spotřeba ve městě je 11 MPG (21 l/100 km)
Pozn.: spotřeba v USA je uváděna v počtu mil, které vůz ujede na jeden galon paliva - MPG. Čím vyšší je tedy hodnota, tím nižší spotřeba je.
EPA mimo údajů o spotřebě uvádí i základní údaje o voze, je tedy jasné, že Roadster dostane stejný 6,5litrový dvanáctiválec, jako má uzavřená verze. Ostatně, nic jiného se ani neočekávalo.
Kdy se dočkáme oficiálního představení takto nepředstaveného vozu, zatím není jasné.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?