Americký úřad EPA (úřad pro ochranu životního prostředí) na svých stránkách omylem potvrdil příchod otevřeného Aventadoru.
Úřadu se to podařilo při testování spotřeby vozu. Dostal předprodukční exemplář k otestování ekologických parametrů, které obratem zveřejnil na svých stránkách.
Na stránkách je mnoho dalších údajů mimo fotek. Známe tak především spotřebu, která činí 13 MPG (18 l/100 km) v americkém kombinovaném režimu. Spotřeba ve městě je 11 MPG (21 l/100 km)
Pozn.: spotřeba v USA je uváděna v počtu mil, které vůz ujede na jeden galon paliva - MPG. Čím vyšší je tedy hodnota, tím nižší spotřeba je.
EPA mimo údajů o spotřebě uvádí i základní údaje o voze, je tedy jasné, že Roadster dostane stejný 6,5litrový dvanáctiválec, jako má uzavřená verze. Ostatně, nic jiného se ani neočekávalo.
Kdy se dočkáme oficiálního představení takto nepředstaveného vozu, zatím není jasné.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.