Toto prohlášení zaznělo z úst šéfa automobilky Stephana Winkelmanna. Momentálně jsou v nabídce supersporty Gallardo a Aventador.
Právě dvojici supersportů by měl podle Winkelmanna doplnit automobil pro každý den. Ten by se mohl v prodeji objevit do čtyř let. O jaký typ vozu se bude jednat, lze vézt jen spekulace. Mohlo by jít o klasický čtyřdveřový sedan nebo o zástupce populárního segmentu SUV.
Vzhledem ke studii sedanu Estoque (na fotografiích) uvedené v roce 2008 se jeví jako reálnější varianta nasazení sedanu. Této teorii nahrává i obliba klasických sedanů na dynamicky se rozvíjejících trzích - Číně, Rusku nebo Indii. Třetí model by mohl výrazně zvednout prodeje Lamborghini,které loni vyprodukovalo 26 tisíc vozidel.
Touto cestou se již daly Porsche s Panamerou nebo Aston Martin s typem Rapide, a ukázalo se že to byl krok správným směrem.
zdroj: carscoop.blogspot.com
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?