Toto prohlášení zaznělo z úst šéfa automobilky Stephana Winkelmanna. Momentálně jsou v nabídce supersporty Gallardo a Aventador.
Právě dvojici supersportů by měl podle Winkelmanna doplnit automobil pro každý den. Ten by se mohl v prodeji objevit do čtyř let. O jaký typ vozu se bude jednat, lze vézt jen spekulace. Mohlo by jít o klasický čtyřdveřový sedan nebo o zástupce populárního segmentu SUV.
Vzhledem ke studii sedanu Estoque (na fotografiích) uvedené v roce 2008 se jeví jako reálnější varianta nasazení sedanu. Této teorii nahrává i obliba klasických sedanů na dynamicky se rozvíjejících trzích - Číně, Rusku nebo Indii. Třetí model by mohl výrazně zvednout prodeje Lamborghini,které loni vyprodukovalo 26 tisíc vozidel.
Touto cestou se již daly Porsche s Panamerou nebo Aston Martin s typem Rapide, a ukázalo se že to byl krok správným směrem.
zdroj: carscoop.blogspot.com
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?