Budoucí Disco by mělo být výrazně terénnější. Odkloní se tak od současné tendence přizpůsobovat terénní vozy stále více silnici.
Land Rover byla od 40. let značkou, vyrábějící jedinou modelovou řadu, mimořádně terénního předchůdce dnešního Defenderu. Teprve v 70. letech se přidal i luxusní, přesto v terénu stále vynikající Range Rover a modelová plejáda pořádně započala až v 90. letech, kdy přišli Discovery a Freelander.
Discovery se profilovalo jako civilní terénní vůz, který byl oproti Defenderu výrazně univerzálnější. Postupem času se Discovery stále více přizpůsobuje silničnímu životu, jak se mění preference kupujících.
To by se ale mohlo změnit v roce 2016. Land Rover by chtěl, aby pátá generace Discovery byla výrazně lépe využitelná jako vůz pro pořádnou práci, do terénu a pro tahání těžkých přívěsů, podobně jako Toyota Land Cruiser. Zároveň by si ale měla zachovat svoji poměrně příznivou cenu.
Jak se konstruktéři úkolu zhostí, uvidíme, do roku 2016 času dost...
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?