Volkswagen Bugster - pekelně rychlý Brouček

Marek Litzman, 5. dubna 2011, 12:56 Google+

Co se stane, když čtyřicet let stará karoserie jednoho z historicky nejprodávanějších vozů na světě dostane novou techniku?

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Bugster

Bugster | foto: Archiv AutoRoad.cz

Sdílejte článek

Volkswagen Beetle toho má s Porsche společného více, než by se mohlo zdát. Původního Brouka navrhnul na konci 30. let právě Ferdinand Porsche. Tento český rodák založil také firmu, která dodnes nese jeho plné jméno, Dr. Ing. h.c. F. Porsche AG. Byl to jeho syn, taktéž Ferdinand, známější ale spíše jako Ferry, kdo tento lidový vozík přepracoval na první sporťák této firmy, Porsche 356.

Od té doby se rodinné vazby více či méně prolínaly, dnes je Porsche součástí koncernu Volkswagen, a to určitě stojí i za nějaká spojení technická.

S jedním takovým si vyhrál fanda z Rakouska. Siegfried Rudolf, majitel firmy CarMaxx, která se specializuje na renovaci starých Volkswagenů a Porsche, dal dohromady karoserii Brouka z roku 1973 a podvozku Porsche Bonxer z roku 2000. Výsledkem není nic jiného než Bugster.

Docela nenápadně vypadající dravec má uprostřed motor o výkonu 270 koní (pro srovnání, Brouk v té době měl motor 1,5 o výkonu 54 koní).

Zrenovována byla také přístrojová deska, která zachovává základní tvary a jednoduchost Brouka, ale používá moderní a luxusní materiály.

Vytisknout

Diskuze: Volkswagen Bugster - pekelně rychlý Brouček

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

56

VIDEO: Proč dodržovat bezpečnou vzdálenost?

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud