Co se stane, když čtyřicet let stará karoserie jednoho z historicky nejprodávanějších vozů na světě dostane novou techniku?
Volkswagen Beetle toho má s Porsche společného více, než by se mohlo zdát. Původního Brouka navrhnul na konci 30. let právě Ferdinand Porsche. Tento český rodák založil také firmu, která dodnes nese jeho plné jméno, Dr. Ing. h.c. F. Porsche AG. Byl to jeho syn, taktéž Ferdinand, známější ale spíše jako Ferry, kdo tento lidový vozík přepracoval na první sporťák této firmy, Porsche 356.
Od té doby se rodinné vazby více či méně prolínaly, dnes je Porsche součástí koncernu Volkswagen, a to určitě stojí i za nějaká spojení technická.
S jedním takovým si vyhrál fanda z Rakouska. Siegfried Rudolf, majitel firmy CarMaxx, která se specializuje na renovaci starých Volkswagenů a Porsche, dal dohromady karoserii Brouka z roku 1973 a podvozku Porsche Bonxer z roku 2000. Výsledkem není nic jiného než Bugster.
Docela nenápadně vypadající dravec má uprostřed motor o výkonu 270 koní (pro srovnání, Brouk v té době měl motor 1,5 o výkonu 54 koní).
Zrenovována byla také přístrojová deska, která zachovává základní tvary a jednoduchost Brouka, ale používá moderní a luxusní materiály.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?