Americká organizace na ochranu zvířat PETA vyzvala majitele Mazd, aby jí darovali vozy s pavouky v nádržích. Prý je zachrání. Problémy hlásí i Honda.
Tak trochu šílená akce na ochranu palivových nádrží před pavouky potkala i Hondu. I u ní se objevily kousky s pavoukem ve ventilu palivové nádrže. Zatím není jasné, jak se do ni pavouk s asi sedm milimetrů dlouhým tělem dostal.
Pavouk Cheiracanthium inclusum žije v Americe a je nočním tvorem. V nádržích si pravděpodobně hledá úkryt přes den. Zda se do ventilů pavouk dostává ještě před předáním zákazníkovi nebo až po něm, to je zatím nedořešenou záhadou.
Korunu všemu nasadila americká organizace pro ochranu přírody PETA. Vyslala totiž do éteru zprávu, že kdo nechce, aby nebohý pavouk z jeho Mazdy skončil rozplácnutý botou automechanika, ten může PETě vůz raději darovat. Ekologická organizace se o záchranu nebohého živočicha ráda postará.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?