Vzhled dvojice zatím záhadných konceptů unikla do éteru prostřednictvím patentové kanceláře. Jsou to koncepty do Ženevy?
Guigiaro a Volkswagen spolupracují již dlouho. Vzpomeňme na Scirocco a především na původní Golf. Tentokrát spolu tyto dvě slavné firmy opět něco kují... ale co?
Zatím nemáme nic více než kresby z kanceláře, které najdete ve fotogalerii. Prvním kouskem je malý hatchback, pravděpodobně o velikosti Pola. Sportovní obrysy a minimalismus v tváři jsou mu vlastní-
Druhý koncept navazuje na stejnou tendenci, ale malého MPV zaujme obrovské prosklení na boku a podivuhodný kus karoserie uprostřed oken. Na vysvětlení si budeme muset počkat, pravděpodobně do Ženevy.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?