Audi vypustilo skicu ukazující sedan založený na modelu A3, se kterým se chce chlubit v Ženevě. A navíc s pořádně nadopovaným motorem.
Audi je spíše automobilkou sedanů než hatchbacků. I proto by jistě ráda ukázala svůj nejmenší sedan, který by se stal vstupní branou (zatím) méně movitějších zákazníků do světa elegantních Audi.
Skica naznačuje, že elegantní verze by měla být velmi dynamická, což nakonec naznačuje i motor pod kapotou. Jde totiž o pětiválec s přeplňováním. Jeho výkon nebyl zveřejněn, ale jeden takový se skví pod kapotou Audi TT-RS a má výkon 400 koní.
Autosalon Ženevě začíná již za pár dní a my budeme samozřejmě podrobně informovat i o této novince.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?