Volkswagen by měl obsadit Ženevu obřím množstvím konceptů. Mělo by se zde ukázat hned sedm různých konceptů a novinek.
Koncern Volkswagen chce být největším na světě, tak se musí ohánět. Podle všeho by měl v Ženevě ukázat hned sedm konceptů a novinek, které bude časem prodávat. Bezesporu přiveze již představený superúsporný vůz se spotřebou litru paliva na 100 km, jenže ten se veřejnosti ukáže již dříve.
Představit by se měla i sériová, nebo přinejmenším "téměř sériová" podoba modelu Up!, který si půjčí i Škoda. Vidět bychom mohli také novou generaci Volkswagenu New Beetle, od které zatím známe jen siluetu.
Zdá se, že bude opravdu o čem psát.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.