Volkswagen by měl obsadit Ženevu obřím množstvím konceptů. Mělo by se zde ukázat hned sedm různých konceptů a novinek.
Koncern Volkswagen chce být největším na světě, tak se musí ohánět. Podle všeho by měl v Ženevě ukázat hned sedm konceptů a novinek, které bude časem prodávat. Bezesporu přiveze již představený superúsporný vůz se spotřebou litru paliva na 100 km, jenže ten se veřejnosti ukáže již dříve.
Představit by se měla i sériová, nebo přinejmenším "téměř sériová" podoba modelu Up!, který si půjčí i Škoda. Vidět bychom mohli také novou generaci Volkswagenu New Beetle, od které zatím známe jen siluetu.
Zdá se, že bude opravdu o čem psát.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.