Lamborghini opět ukazuje detaily ze své připravované novinky do Ženevy. Očekáváme, že se bude jmenovat Aventador.
Minule šlo o motor, tentokrát Lamborghini ukazuje zavěšení své novinky. To využívá konstrukci, kterou z běžných osobních vozů neznáme, zato v závodních vozech jej vídáme poměrně běžně.
Je zde vidět, opět vůči osobním vozům poměrně nezvyklé umístění tlumiče s pružinou. Důležité je, že systém odděluje systém tlumení a pružení od samotného vedení kola, což by mělo zajistit optimální funkčnost celého systému. Nakonec, podobně vypadá i zavěšení ve Formuli 1.
Náprava bude mít stavitelnou výšku, předek bude možné zvednout až o čtyři centimetry, což jistě ocení majitelé při parkování na nedostatečně upravené obrubníky a při přejíždění prahů.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?