Jak se autosalon v Ženevě blíží vyplouvají na světlo další novinky, nyní se objevil první snímek SportCombi řady 9-5 od Saabu. Je z něj patrné, že si na něm designéři Saabu dali záležet ostatně jak to již dokázali na sedanu.
Další informace a fotky jsou očekávány již brzy. Kombi plně využije techniku známou ze sedanu. Jako bonus samozřejmě nabídne více praktičnosti.
Design zadní části se nese zcela v duchu sedanu, používá koncové světlomety propojené pásem a na odtrhové hraně střechy zaujme výrazný spojler. Zavazadlový prostor nabídne objem 527 litrů, sklopením zadních sedadel dostanete objem 1600 litrů.
Motorizace budou shodné se sedanem, od zážehové šetnáctistovky s turbem (180 koní) přes 2,0 Turbo (220 koní) po šestiválec 2,8 litru (300 koní) s pohonem všech kol AWD. Milovníkům nafty SportCombi nabídne dva dvoulitrové turbodiesely (160 a 190 koní).
Oficiální premiéra se odehraje v březnu v Ženevě, v autosalonech se nová kombi vyšší střední třídy objeví letos na podzim.
zdroj: worldcarfans.com
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?