Automobilka Aston Martin potvrdila výrobu svého modelu do města Cygnet a hned zezačátku bude nabízet dvě speciální edice.
Výroba byla potvrzena na Duben tohoto roku. A jelikož jde evidentně o velkou událost pro celou automobilku, rozhodlo se vedení zpestřit toto uvedení nabídkou hned dvou speciálních verzí - Cygnet Launch Edition White a Cygnet Launch Edition Black.
Verze Cygnet Launch Edition White bude mít bílý lak s názvem Snow White a stříbrné pruhy přes celé auto. Karoserii dále doplní chromované prvky a litá kola s diamantovým efektem. V interiéru se můžeme těšit na ručně obšívané sedačky potažené bílou kůží s alcantarovými doplňky. Dokonce i známé logo Aston Martinu bude vyvedeno v bílé barvě.
U verze Cygnet Launch Edition Black se naopak dočkáme černého laku nazvaného Magic Black a matně černých pruhů. Nesmí chybět i chromované detaily. Interiér se nese ve stejně barevném duchu. Sedačky čalouněné černou kůží jsou prošívané diamantovým vzorem. Celý interiér je pak zdoben jak jinak chromovanými doplňky. Stejně jako u bílé verze je i zde upraveno logo výrobce, tentokrát do černé barvy.
Model Cygnet bude momentálně dostupný pouze pro evropské zákazníky. Aston Martin ovšem ujišťuje, že zbytek světa se dočká příští rok.
A jaká bude cena tohohle drobečka? V základu přijde na £30 995, což je v přepočtu asi 900 000Kč. Městské paničky právě získaly svou modlu.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.