Volkswagen 1,4 TSI pravděpodobně skončí, je moc komplikovaný

Marek Litzman, 20. ledna 2011, 12:13 Google+

Aby bylo technické řešení dlouhodobě udržitelné, musí být hlavně jednoduché. To se ale evidentně netýká turbokompresoru u Volkswagenu.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Volkswagen

Volkswagen | foto: Volkswagen

Sdílejte článek

Automobilka by podle všeho tuto technologii nejraději pohřbila. Důvodem je přílišná složitost systému a z toho plynoucí nákladnost výroby.

Ani několikanásobné výborné umístění v anketě o motor roku nezabránilo rozhodnutí o postupném ukončení produkce. Nahradit jej mají motory s konvenčním turbodmychadlem. Podle Volkswagenu totiž plně dostačují.

Tento motor se nově nachází i ve Fabii RS. Dá se očekávat, že tento motor jednoduše doběhne ve všech vozech, do kterých se v současné době dává, ale dále se již do žádného nového modelu nedostane. Škoda.

Vytisknout

Diskuze: Volkswagen 1,4 TSI pravděpodobně skončí, je moc komplikovaný

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Cupra Formentor VZ

TEST: Cupra Formentor VZ 2.0 TSI 310k – sportovní SUV, které dá stovku pod 5 vteřin

Ilustrační foto

Zelená karta v mobilu. Vystačíte s ní v zahraničí?

citroën berlingo

Akční ceny u nového Citroënu Berlingo - je k mání s benzínem, dieselem i elektromotorem

volkswagen caddy

TEST Volkswagen Caddy 2.0 TDI Life – rodinný univerzál s kompromisy

Citroen C4 X

TEST: Citroen C4 X 1.5 BlueHDI 130 Shine – moderně vypadající retro za skvělou cenu

For Caravan

Na karavany a lodě? Již tento víkend v PVA EXPO PRAHA

Volkswagen Polo

TEST: Volkswagen Polo 1,0 TSI – stačí základní motor s 5 stupňovým manuálem?

peugeot 408

Test Peugeot 408 Hybrid 225 e-EAT8 GT: sázka na styl a hi-tech pohon

Ilustrační foto

Toyota znovu nejlepší ze všech. A nejde o výrobu, bezpečnost ani emise

Cupra Leon Sportstourer

TEST: Cupra Leon SP 2.0 TDI – vymírající druh se skvělou spotřebou

Ilustrační foto

Výše stravného je k smíchu, změny cestovních náhrad

on-line prodej

Máte ho doma? Tahle auta se prodávají nejrychleji

První snímky nového Volva XC90 - vše pro nízký odpor vzduchu

Volvo má nový způsob značení některých svých vozů

MG5 Electric

TEST: MG5 Electric Excite – kombík na baterky do milionu, jde o dobrou volbu?

MG4 XPOWER

MG4 XPOWER: za bezkonkurenční cenu nabízí 435 koní a "stovku" za 3,8 s

reklama

Doporučujeme

SLS AMG

Autem roku 2011 se stal Mercedes SLS

Čtěte dále

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud