Aby bylo technické řešení dlouhodobě udržitelné, musí být hlavně jednoduché. To se ale evidentně netýká turbokompresoru u Volkswagenu.
Automobilka by podle všeho tuto technologii nejraději pohřbila. Důvodem je přílišná složitost systému a z toho plynoucí nákladnost výroby.
Ani několikanásobné výborné umístění v anketě o motor roku nezabránilo rozhodnutí o postupném ukončení produkce. Nahradit jej mají motory s konvenčním turbodmychadlem. Podle Volkswagenu totiž plně dostačují.
Tento motor se nově nachází i ve Fabii RS. Dá se očekávat, že tento motor jednoduše doběhne ve všech vozech, do kterých se v současné době dává, ale dále se již do žádného nového modelu nedostane. Škoda.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?