Volkswagen 1,4 TSI pravděpodobně skončí, je moc komplikovaný

Marek Litzman, 20. ledna 2011, 12:13 Google+

Aby bylo technické řešení dlouhodobě udržitelné, musí být hlavně jednoduché. To se ale evidentně netýká turbokompresoru u Volkswagenu.

Počet komentářů:  2 komentáře (Poslední 20.01. 21:05) Napište svůj názor
Volkswagen

Volkswagen | foto: Volkswagen

Sdílejte článek

Automobilka by podle všeho tuto technologii nejraději pohřbila. Důvodem je přílišná složitost systému a z toho plynoucí nákladnost výroby.

Ani několikanásobné výborné umístění v anketě o motor roku nezabránilo rozhodnutí o postupném ukončení produkce. Nahradit jej mají motory s konvenčním turbodmychadlem. Podle Volkswagenu totiž plně dostačují.

Tento motor se nově nachází i ve Fabii RS. Dá se očekávat, že tento motor jednoduše doběhne ve všech vozech, do kterých se v současné době dává, ale dále se již do žádného nového modelu nedostane. Škoda.

Vytisknout

Diskuze: Volkswagen 1,4 TSI pravděpodobně skončí, je moc komplikovaný

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 2, poslední 20.01.2011 21:05 Vložte komentář

Zobrazeny poslední 2 komentáře. Vstupte do diskuze Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

BMW i4 má obohacovat lokálně bezemisní mobilitu o čistou radost z jízdy

BMW i4 slibuje obohacení elektromobility o čistou radost z jízdy

fotomontáž

Zábavné „víkendovky za babku“ 2.díl – sedany do 100 tisíc

Suzuki po 20 letech opět nabízí klasické kombi nazvané Swace

Kombi Suzuki Swace jde v ČR do předprodeje. Ceny startují docela vysoko

Toyota představila Corollu sedan ve výbavovém stupni GR SPORT

Zákazníci rozhodli a nejprodávanějším autem světa je...

Škoda otevřela halu pro analýzy a výrobu předsériových vozů

Kvalita především. Škoda otevřela halu za 530 milionů pro rozhodující poslední testy

Lexus LFA

Unikátní model Lexus LFA slaví kulaté výročí

BMW představuje nový custom na bázi R 18

BMW představuje nový custom na bázi R 18

Honda HR-V bude od roku 2021 v základu vybavena vyspělou dvoumotorovou technologií hnací jednotky e:HEV

Nová Honda HR-V už za měsíc a s překvapením

Volkswagen představil 8. generaci své ikony Golf

Golf vládne prodejům v Evropě. V Německu drtivě

Škoda Slavia v emocionální karosářské verzi spider je sedmým žákovským vozem automobilky

Prototypy a zkušební vozy bude vyrábět Škoda v novém supermoderním centru

Toyota GR010 Hybrid

Toyota přestavuje nový prototyp pro závod 24 hodin v Le Mans

Hyundai představuje vylepšený model KONA Electric pro nový modelový rok

Green NCAP vyhlásil nejekologičtější auta roku 2020 napříč všemi druhy pohonu

Volkswagen představil 8. generaci své ikony Golf

Volkswagen na ni vsadil vše. Po loňském průšvihu se tváří spokojeně

Škoda Octavia RS, kde RS znamená Rallye Sport a navazuje na závodní prototypy značky

Škoda posedmé v řadě prodala víc než milion aut ročně, koronaviru navzdory

Fotomontáž

Zábavné „víkendovky za babku“ 1.díl – zadokolky do 100 tisíc

reklama

Doporučujeme

SLS AMG

Autem roku 2011 se stal Mercedes SLS

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Kombi Suzuki Swace jde v ČR do předprodeje. Ceny startují docela vysoko

  2. Unikátní model Lexus LFA slaví kulaté výročí

  3. BMW představuje nový custom na bázi R 18

  4. Nová Honda HR-V už za měsíc a s překvapením

  5. Zábavné „víkendovky za babku“ 2.díl – sedany do 100 tisíc

  6. Zákazníci rozhodli a nejprodávanějším autem světa je...

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud