Lamborghini neudrželo pod pokličkou brožuru, která vypisuje všechny klíčové údaje nového Lamborghini. Bude silné a rychlé, což asi už nemůže nikoho překvapit.
Brožura, na které není uveden název vozu ani jediná jeho fotka. Není to tak trochu podezřelé? Asi ano, ale co je hlavní, známe technické detaily nového Lamba.
Zatím nepojmenované Lamborghini bude mít motor o objemu 6,5 litru, jehož výkon bude vyšponován na rovných 700 koní. I díky tomu a také díky pohonu všech kol, který zajistí dostatečnou trakci, bude mít možnost vystřelit z klidu na stovku za 2,9 sekundy a maximální rychlost činí 350 km/h. Hmotnost je relativně slušných 1575 kg. Za tyto výkony si Lambo řekne o 17,2 litru benzínu na 100 ujetých kilometrů.
Výbava je podle očekávání bohatá, v základu takovéhoto vozu nesmí chybět 7palcový displej navigace se zvukovým systémem, parta elektronických hlídačů v čele s protismykovým ESP a další, stále je ale za co připlácet. Mnohé je vidět na obrázcích přiložených níže.
A teď už jenom ten vzhled...
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?