Lamborghini neudrželo pod pokličkou brožuru, která vypisuje všechny klíčové údaje nového Lamborghini. Bude silné a rychlé, což asi už nemůže nikoho překvapit.
Brožura, na které není uveden název vozu ani jediná jeho fotka. Není to tak trochu podezřelé? Asi ano, ale co je hlavní, známe technické detaily nového Lamba.
Zatím nepojmenované Lamborghini bude mít motor o objemu 6,5 litru, jehož výkon bude vyšponován na rovných 700 koní. I díky tomu a také díky pohonu všech kol, který zajistí dostatečnou trakci, bude mít možnost vystřelit z klidu na stovku za 2,9 sekundy a maximální rychlost činí 350 km/h. Hmotnost je relativně slušných 1575 kg. Za tyto výkony si Lambo řekne o 17,2 litru benzínu na 100 ujetých kilometrů.
Výbava je podle očekávání bohatá, v základu takovéhoto vozu nesmí chybět 7palcový displej navigace se zvukovým systémem, parta elektronických hlídačů v čele s protismykovým ESP a další, stále je ale za co připlácet. Mnohé je vidět na obrázcích přiložených níže.
A teď už jenom ten vzhled...
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.