Lamborghini neudrželo pod pokličkou brožuru, která vypisuje všechny klíčové údaje nového Lamborghini. Bude silné a rychlé, což asi už nemůže nikoho překvapit.
Brožura, na které není uveden název vozu ani jediná jeho fotka. Není to tak trochu podezřelé? Asi ano, ale co je hlavní, známe technické detaily nového Lamba.
Zatím nepojmenované Lamborghini bude mít motor o objemu 6,5 litru, jehož výkon bude vyšponován na rovných 700 koní. I díky tomu a také díky pohonu všech kol, který zajistí dostatečnou trakci, bude mít možnost vystřelit z klidu na stovku za 2,9 sekundy a maximální rychlost činí 350 km/h. Hmotnost je relativně slušných 1575 kg. Za tyto výkony si Lambo řekne o 17,2 litru benzínu na 100 ujetých kilometrů.
Výbava je podle očekávání bohatá, v základu takovéhoto vozu nesmí chybět 7palcový displej navigace se zvukovým systémem, parta elektronických hlídačů v čele s protismykovým ESP a další, stále je ale za co připlácet. Mnohé je vidět na obrázcích přiložených níže.
A teď už jenom ten vzhled...
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.