Volkswagen připravil řešení pro ty, kteří se bojí, že jim v noci bez svolení majitele odputuje navigace či audiosystém za novým majitelem. Představil kus plechu.
Systém, který má bránit krádežím navigací ve Volkswagenech, se jmenuje Volkswagen Navi Lock. Jde o kus plechu se zámkem a kotvící body v palubní desce. Pro zajištění navigace se jednoduše nasadí kryt a zamkne. Jednak není vidět, co je pod krytem, ale také se k navigaci mnohem hůře dostává. Otázkou jen zůstává, kolik řidičů přijde nejen o navigaci, ale také o kus palubní desky spolu s kovovým krytem...
Možná ještě efektivnější způsob obrany před nenechavci je vůbec rádio či navigaci neukázat. Tuto taktoku onhedá praktikoval Renault, u kterého bylo možné přes rádio překlopit kryt. Ten, mimo to, že vypadal docela elegantně, skryl obsah a případný zloděj tak nemohl vědět, co si odnese - a zda vůbec něco.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.